Bericht 3 - Reisverslag uit Nha Trang, Vietnam van Piet Helm - WaarBenJij.nu Bericht 3 - Reisverslag uit Nha Trang, Vietnam van Piet Helm - WaarBenJij.nu

Bericht 3

Door: anneke

Blijf op de hoogte en volg Piet

29 Juli 2009 | Vietnam, Nha Trang

Op 26 juli hebben wij een vrije dag genomen, Lekker uitgeslapen en de stad Hoi An in geweest. Daar hebben wij allebei een jasje aan laten meten. Dat wordt nog diezelfde dag in elkaar gezet en genaaid. Om 11:00u besteld,om 16.00 uur zijn wij de jasjes wezen passen en waren er nog kleine correcties en om 21.00 uur waren de jasjes klaar. Ongelooflijk maar waar. Op 27 juli zijn we vertroken naar Quy Nhan. Onderweg een varkensmarkt bezocht, en daarna naar My Lai, dat is een plaats waar in 1968 door de Amerikanen vele Vietnamezen omgebracht zijn wat helemaal niet nodig was want er was geen gevaar, het waren voornamelijk kinderen, vrouwen en oude mannen. Heel indrukwekkend en emotioneel. Aangekomen in Quy Nhon hadden we een prachtig hotel met uitzicht op zee. Jammer maar voor 1 dag. De volgende dag naar de plaats Nha Trang, was een lange reisdag met vele kleine stops. Vandaag 29 juli hebben wij gesnorkeld. Ik (anneke) had het nog nooit gedaan maar er ging een hele nieuwe wereld voor mij open. geweldig. Vanmiddag de plaatselijke markt bezocht met aansluitend een massage.

• 29 Juli 2009 - 13:50

Claire:

Hoi Piet en mam!
    Haha, heb je gesnorkeld mammie? En hoe was dat? Vond je het niet eng?
    Alle verhalen die jullie schrijven klinken erg goed! Ik denk dat jullie wel een druk programma hebben, maar ook wel wat ontspanning tussendoor, klopt dat?
    Nog veel plezier! Hier gaat alles goed!

Liefs, Claire

• 30 Juli 2009 - 20:34

Corrie:

Ha Anneke en Piet, zo te lezen hebben jullie het net zo goed naar de zin als wij. Nog hele fijne dagen en groetjes van ons van de noordpool.
    Karel en Corrie

• 31 Juli 2009 - 09:38

Gerrit En Eliane:

Hallo Piet en Anneke,

Vandaag voor het eerst jullie verhalen gelezen die ons natuurlijk bekend voorkomen. Hier op het eiland is het heerlijk. Nog veel plezier voor de rest van de reis en geniet van het land en het eten.