Bericht 2 - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Piet Helm - WaarBenJij.nu Bericht 2 - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Piet Helm - WaarBenJij.nu

Bericht 2

Door: anneke

Blijf op de hoogte en volg Piet

25 Juli 2009 | Vietnam, Hanoi

In Halong Bay een boottocht gemaakt waar we de prachtige natuur hebben kunnen bewonderen van het Kartsgebergte. Aan boord hebben we heerlijke vis kunnen nuttigen. In de middag zijn we vertrokken terug naar Hanoi. De volgende dag (21 juli) zijn we om 6 uur gevlogen naar Danang ongeveer 1 uurtje, waar we verder zijn gegaan met de bus naar Hue. In de middag het keizerlijke paleis en de verboden stad bezocht. 22 juli met de drakenboot een tocht op de parfum river gemaakt met bezoek aan een grot en een graf van de 4de keizer. De volgende dag vertrokken naar Hoi-An
Hier zijn we gisteren 24 juli aangekomen rond 17:00u. Onderweg vanuit Hue hebben we
een museum bezocht van de Cham-dynastie (een bevolkingsgroep van zo'n 2000 jaar geleden die voor een deel aan de basis hebben gestaan van het land Vietnam.
een Pagode-complex bezocht
een lunch gebruikt en
een uurtje gezwommen aan een mooi strand.
Hier in Hoi-An is het een stuk rustiger dan bijvoorbeeld in zo'n grote stad als Hanoi.
Vanochtend hebben we een fietstocht gemaakt in de buurt van Hoi-An, door de rijstvelden en maisvelden en waarschijnlijk reden we ook een keer door een huis. De tocht hebben we afgesloten met een prima lunch

• 25 Juli 2009 - 08:36

Anneke En Leo:

Leuk, weer wat van jullie te lezen. Ik heb je een sms'je gestuurd i.v.m. ons etentje. Dat gaat door. Van harte proficiat met de verjaardag van Inge.
    Nog veel plezier.

• 25 Juli 2009 - 09:59

Reggie:

Hi Anneke en Piet,

zijn net terug vanuit Java, erg mooi geweeest zo met Darryl het gezin en natuurlijk mijn ouders. Zo te lezen vervelen jullie je ook niet, ziet er ook mooi en aantrekkelijk uit. Geniet ervan en verder selamat jalan he,
    Reg en Leby

• 27 Juli 2009 - 13:04

Siegbert En Nel:

Hallo Piet en Anneke, Wat krijgen jullie weer veel te zien. Het is daar zeker wel erg warm?! In ieder geval beter dan hier. Wensen jullie nog fijne dagen.
    Nel

• 29 Juli 2009 - 07:05

Chantal:

Hoi Anneke en Piet,

Jullie hebben 't wel naar je zin zo te lezen. Wel een druk programma hoor. Hebben jullie nog wel tijd om te relaxen?? Geniet er lekker van.

groetjes van Chantal en ook van Leo

• 29 Juli 2009 - 07:05