verslag 2 - Reisverslag uit Yogyakarta, Indonesië van Piet Helm - WaarBenJij.nu verslag 2 - Reisverslag uit Yogyakarta, Indonesië van Piet Helm - WaarBenJij.nu

verslag 2

Door: anneke

Blijf op de hoogte en volg Piet

03 April 2012 | Indonesië, Yogyakarta

Uiteindelijk toch nog vertrokken uit Kuala Lumpur en rond middernacht aangekomen in Jakarta, waar we toen niet meer verder konden reizen. Wij kregen een ticket voor de volgende dag om dan om 13.50u te vertrekken, dat vonden wij te laat, dus na protest daartegen werd geadviseerd om dan om 6.30u de volgende morgen naar het vliegveld te komen en dan werd er gekeken of er dan nog eventueel plaats is bij de eerste vluchten. Wij werden met een taxi naar een hotel gebracht (zo’n 20 minuten rijden vanaf het vliegveld en daar kwamen wij om half twee ’s nachts aan. Na zo’n 3,5 uur slapen ging om 5.10u de wekker weer af en om 6.00 uur stond de taxi voor. Op het vliegveld konden 2 personen alvast met de vlucht van 7.55 uur naar Yogyarkarta mee en 2 personen waarschijnlijk om 9.55 uur. Gerrit en Eliane zijn met de eerste vlucht meegegaan en wij met de tweede vlucht. Om 12.30 uur aangekomen in ons hotel in Yogyarkarta. Vanaf het vliegveld zijn we naar ons hotel gebracht met een busje van het hotel. Daarna met een becak gereden naar het Art centrum voor de Batik. Daar wat mooie dingen gekocht. Daarna gelopen door de winkelstraat, De kraton (paleis van de sultan) was al om 14.00 uur gesloten dus deze gaan we morgen even bekijken. Om 19.00 uur terug in ons hotel en straks gaan we daar wat eten. Morgen weer vroeg op om een bezoek te brengen aan de Borobudur en de Prambanan.
Groet
Anneke

• 03 April 2012 - 14:30

Reggie:

Hoi Anneke en Piet,

ziet er goed uit.benijd jullie wel.
    pelan pelan sadja ya :-)

sampai jumpa Reggie

ps: moeten een nieuwe date prikken is wat tussen gekomen.

x Reggie