bericht 5 - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Piet Helm - WaarBenJij.nu bericht 5 - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Piet Helm - WaarBenJij.nu

bericht 5

Door: anneke

Blijf op de hoogte en volg Piet

06 Augustus 2009 | Cambodja, Phnom-Penh

Nadat wij in Saigon met de cyclos hebben rondgereden door de chinese wijk en daar ook de markt en verschillende tempels en pagodes hebben bezocht was de trip in de voormiddag afgelopen. Samen hebben wij de markt nog bezocht en de volgende dag zijn wij vertrokken naar de Mekong-Delta.Onderweg de Cao tai bij de tempel Tay Min bezocht. Heel mooi. Daar komen de verschillende geloven in dezelfde tempel bijeen. Het Boedhisme en Taoisme en het Confucianisme.Eind van de middag terug aar Saigon. 4/8 vertrokken uit Saigon naar de Mekong Delta Overnachting in Can Tho. 5/8 de Floating Market bezocht en een tocht op de Mekong gemaakt. Vandaag 6/8 vertrokken naar Phnom Penh met de boot,opgestapt voor het hotel, ongevaar 6 uur varen. Om 14.0o uur vanmiddag aangekomen.

• 06 Augustus 2009 - 15:27

Anneke En Leo:

Deze keer geen foto's bij jullie reisverslag. Jammer want jullie staan er altijd wel gekleurd op. Jullie terug over 9 dagen en wij weg over 2 dagen. Hebben er veel zin in. Hopen dat het net zo'n spannende reis is als van jullie. Wel hopen wij wat meer wild te zien. Nog fijne dagen.

Anneke en Leo

• 07 Augustus 2009 - 14:00

Herman En Els:

Wij zijn toch wel benieuwd naar jullie verhalen en foto's, dit zijn maar korte verslagjes/impressies die jullie meemaken.
    Heb nog veel reisplezier

• 07 Augustus 2009 - 16:42

Inge:

Hai mam en pap,

Mooie verhalen, veel indrukken. Fijn te horen dat jullie er zo vol van zijn en van genieten. Het klinkt als een hele mooie reis.

Vind het ook lief dat jullie zo de tijd nemen om de reis met ons te delen :)

Heel veel plezier nog.

Liefs,
    Inge

• 08 Augustus 2009 - 10:01

Nellie:

Ha, die Piet en An.
    Nou dat ziet er indrukwekkend uit. Heb nu pas voor het eerst jullie verslag gelezen. Ben benieuwd naar jullie jasjes. En Piet, ben jij ook door de kapper geknipt, of sta je alleen met hem op de foto?