inle lake - Reisverslag uit Inle, Myanmar van Piet Helm - WaarBenJij.nu inle lake - Reisverslag uit Inle, Myanmar van Piet Helm - WaarBenJij.nu

inle lake

Door: anneke

Blijf op de hoogte en volg Piet

27 November 2013 | Myanmar, Inle

Eindelijk hebben we een keertje goed internet, het het bijna aan het einde van onze reis. Maar goed ik zal proberen een opsomming te geven van onze reis.
Na een vlucht en tussenlanding en autorit na 20 uur aangekomen in Yangon. In de middag nog wat door de stad gelopen. De volgende dag de Shwedagon Pagode bezocht, de grootste pagode van Myanmar, daar hebben we zeker 5 6 uur doorgebracht, met ook nog een bezoek aan een astroloog daarna werden er zorgvultgv dig bloemen bij gezocht, die we daarna geofferd hebben op de plaats van onze geboortedag, waar we ook de boedha moest ovrgieten met water het aantal jaren hoe oud je bent plus 1.
De volgende dag vliegen we naar Heho en worden we met de auto naar het begin van het inle lake gebracht, waarna we overstappen oprd de boot. Maar omdat onze vlucht ongeveer 4 uur llater was dan gepland is en deel van het programma vervallen, daar hebben we wel over gereclameerd, dus de volgende dag werd een deel van het programma alsnog gedaan. Geslapen in een resort op het meer. De volgende dag werden we opgehaald met de boot om naar Nyaung Shwe te gaan, daar sliepen we in leuk klein onderkomen met smorgens een h:eerlijk ontbijt. De volgende dag hebben we ons gemiste deel van het programma gedaan, naar de drijvende markt, drijvende tuinen en de zilversmederij. Smiddags nog een bezoek gebracht aan Red Montain Estate op de fiets daar konden we lekker wijn ldoeven.

• 27 November 2013 - 18:51

Anneke En Leo:

Wel fijn om wat van jullie te horen. We wensen jullie nog veel fijne dagen en zijn erg benieuwd naar jullie verhalen bij thuiskomst en de foto's.

• 27 November 2013 - 19:02

Corrie:

Leuk om iets te horen en ook wij wensen jullie nog fijne dagen en tot gauw.

• 30 November 2013 - 15:17

Hans Vrijenhoek:

Ha die Piet en Anneke.

Allemaal zeer interessant. Jullie zijn toch wel geweldige spekkopers dat je deze avonturen over je heen laat komen in volle geneugten en daarbij nog een sprankje spirituele gedachtegangen meeneem. Kanjers zijn jullie. We hopen echter dat je deze e-mail uit het zonovergoten zuid Spanje nog kan lezen voordat je weer naar het koude en natte NL/Duitslands terug komt.
    Hier zijn gangetje dus jullie ervaringen staan met ons bestaan in het niet maar wel zullen het leuk vinden jullie minimaal weer aan de telefoon te krijgen en via e-mail foto's te zien. Wij komen niet naar NL tijdens de kerst maar het kan ook andersom. Nieuwe dimensie.

Het ga jullie goed roer recht en behouden thuiskomst.

Hans en Ria