verslag 1 - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Piet Helm - WaarBenJij.nu verslag 1 - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Piet Helm - WaarBenJij.nu

verslag 1

Door: anneke

Blijf op de hoogte en volg Piet

02 April 2012 | Maleisië, Kuala Lumpur

1 april om 20.55 uur zouden wij vertrekken vanuit Schiphol. Dat werd een kwartier later. Mooi op tijd aangekomen in Kuala Lumpur om 15.00uur plaatselijke tijd (9.00 uur Nederlandse tijd). Daar moesten wij het toestel uit omdat er schoongemaakt zou worden en getankt. Er gingen ook mensen uit en daarom moesten er ook koffers uitgeladen worden, en de catering moest ook vernieuwd worden. Tijdens deze actie is de cateringauto tegen een van de uitlaten gereden en daar zat toen dus een deuk in. Er werd contact gezocht met Amsterdam en er zijn foto’s gemaakt en doorgestuurd naar Nederland, daar hebben technici ernaar gekeken en eventueel ook mensen van Boeing in Houston. Om half zeven plaatselijke tijd , dus 4 uur later, kregen we te horen dat we weer verder zouden kunnen v liegen dat alles safe was. Maar inmiddels is er weer een ander probleem omdat de inspectie in de motor gaat kijken en er 1 beschermkap niet open gaat . Dit moet eerst verholpen worden, dus nu is het inmiddels 20.00 uur en zitten we nog steeds Op Kuala Lumpur. De aansluitingsvlucht naar Yogjakarta gaan we dus ook missen. Ons hotel in Yogjakarta gaan we misschien (waarschijnlijk niet halen. We hebben het door gegeven aan het reisagentschap in Indonesië. We gaan het zien.

Groet Anneke en Piet

• 02 April 2012 - 12:43

Yvon:

hopelijk volgt een mooie trip na deze wat valse start!
    groet
    yvon en marianne